להזמנות:

Phone054-6563059

Phone04-8302603

דרורי גור - תיירות בחוף הכרמל

שיווק תיירות, תיאום והפקת פעילויות חברתיות וגיבושיות


caesareaהיסטוריה ומורשת

ביקור באתרים היסטוריים ובאתרי מורשת היא חובה אישית המקנה לנו קשר ישיר עם הזהות שלנו כאדם ועם ההיסטוריה שלנו כעם. בארץ קיימים לא מעט אתרים מוזיאונים פארקים וממצאים ארכיאולוגיים מרתקים וחווייתיים.

תאטרון מוזאון בית המאירי

hameiri

תאטרון מוזאון בית המאירי

חוויה ייחודית המועברת על-ידי מדריך/שחקן לקהל המשתתפים תוך כדי שיח, תאטרון והליכה במבנה היסטורי משומר, בין 9 חדרים בבית צפתי אוטנטי עם דמויות חיות המשתנות בהתאם לתצוגה.

החוויה נעשית בליווי הקהל כשברקע תפאורה אותנטית שמורה המביאה את המשתתפים להתרגשות, להעלאת זיכרונות ולגישור מוחשי בין דורות העבר להווה.

טרמינל - מסעות רב חושיים במעלית הזמן ירושלים

terminal

טרמינל - מסעות רב חושיים במעלית הזמן ירושלים

מסע מרתק אל סודות העיר החשובה בישראל

להכיר את ירושלים לעומק, לרדת במסע מרתק אל מעמקי האדמה בירושלים ולפגוש פנים אל פנים בשלמה, צדקיהו, ירמיהו, הורדוס וכל האנשים שחיו ופעלו כאן.

זהו מסע מרגש בבתי המידות של ימי בית שני, ברחובות העמודים של איליה קפיטולינה, בארמונו הנסתר של המלך שלמה ובסמטאות העיר הביזנטית. זהו חיפוש אחר אוצרות אבודים במחילות נסתרות, מפגש עם צאלח א-דין והמראה אל מסע אווירי עוצר נשימה בירושלים של מעלה.

מעלית הזמן הנה חוויה אינטראקטיבית רב חושית הלוקחת את המבקר למסעות מופלאים אל מקומות מרתקים. מושבים הנעים על 6 צירי תנועה בתוך אולם ייחודי מלא באפקטים גורמים לצופים לחוש כאילו עלו על טיסה או ירדו אל מעמקי ההיסטוריה והפכו להיות חלק ממנה.

ניתן לחוות מסע זה ב- 8 שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

במעלית הזמן 102 מושבים. 90 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 12 מהם נייחים. ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר.

אסנט צפת - חווית הקבלה

tsfat

אסנט צפת - חווית הקבלה

העיר צפת נודעה מאז המאה ה-16 כעיר הרוח והמיסטיקה. מרכז אסנט ממוקם בפינה קסומה וציורית בעיר העתיקה, בתוך מבנה עתיק המשקיף לנוף מרהיב של הר מירון, עין זיתים ויער הבעל שם טוב. במתכונתו הייחודית, מקיים המרכז במשך כל השנה שפע פעילויות, סיורים והרצאות עם מגוון גדול של נושאים מרתקים הקשורים למורשת הרוחנית של צפת, הקבלה והמיסטיקה היהודית. כמו כן מקיימים באסנט קבלת ספר תורה וסיורי בר מצווה ייחודיים.

מאז הקמתו, הפך מרכז "אסנט" למרכז התעניינות בעיר של קבוצות וארגונים מהארץ ומחו"ל, צה"ל, ארגונים וסטודנטים.

פירוש השם "אסנט" - התעלות.
www.ascent.co.il

מחנה המעפילים עתלית

atlit

מחנה המעפילים עתלית

מחנה המעפילים הינו אתר לאומי המשמש כמרכז חינוכי ללימוד תולדות ההעפלה לארץ ישראל ולהנצחת גבורת הלוחמים. מחנה המעפילים המפורסם בעתלית נבנה ב 1938 ע"י הבריטים ובו נכלאו העולים הבלתי חוקיים, יהודים אשר ברחו מאירופה וניסו להיכנס ארצה, דרך הים.

כל הסיורים באתר מודרכים ונמשכים קרוב לשעתיים, במהלכן אנו עוברים צריפים משוקמים ומשוחזרים, הממחישים את חיי המעפילים, מבקרים במאגר מידע מרתק, צופים בסרט קצר על שחרור מעפילים מהמחנה ומבקרים באנייה שמדמה אניית מעפילים.
www.shimur.org

נמל קיסריה

caesarea

נמל קיסריה

אתר ראשון מסוגו בישראל, מזמין אתכם לצאת למסע מופלא מלא באטרקציות, בו מתעורר עברה המפואר של קיסריה לחיים. מוכנים לצאת לדרך! שורה ארוכה של מיצגים חדשניים ואטרקציות מדהימות ייקחו אתכם למחוזות העבר:
תפגשו דמויות ידועות מן התקופות השונות פנים מול פנים.
תתנסו בפעילויות אינטראקטיביות רבות ותחווה את החיים בתקופות שונות.
תשתתפו ותחזו במיצגים ויזואליים ממוחשבים כמותם לא היו בישראל, וזה עוד לא הכול.... הביקור ב"נמל קיסריה" הינו הרפתקה קסומה הכוללת שלל פעילויות, מיצגים אטרקציות, סיורים בגן הלאומי ועוד ועוד.
www.caesarea.com