להזמנות:

Phone054-6563059

Phone04-8302603

דרורי גור - תיירות בחוף הכרמל

שיווק תיירות, תיאום והפקת פעילויות חברתיות וגיבושיות


gallery

אמנות ותרבות

ביקור באתרים היסטוריים ובאתרי מורשת היא חובה אישית המקנה לנו קשר ישיר עם הזהות שלנו כאדם ועם ההיסטוריה שלנו כעם. בארץ קיימים לא מעט אתרים מוזיאונים פארקים וממצאים ארכיאולוגיים מרתקים וחווייתיים.

'גלריה של סבא'

saba

'גלריה של סבא'

מפגש עם אמן מחזור ברזל, סעודה כורדית מסורתית ביקור בחדר מורשת

סיור ב- 'כורדיסטן בקטן'

כפר מיניאטורי, עשוי אבן, בוץ וברזל, כמו מודל ארכיטקטוני מדויק.
חדר מורשת המדמה חדר בכורדיסטן. בחדר, אוסף חפצים שונים מהמורשת הכורדית, וגם אוסף תמונות וסיפור העלייה מעיראק.
כל אלה, מחווה של האומן למשפחתו.
צפייה בסרט קצר המספר את סיפורם האישי של משפחת לוי מהעלייה מעירק ועד היום. הסרט משלב קטעים ארכיונים היסטוריים וקטעים אישיים.

סיור עם מופע כליזמר בעיר העתיקה

kleizmer

סיור עם מופע כליזמר בעיר העתיקה

כשמגיעים לצפת אי אפשר שלא לחוש בקסם העוטף את העיר.

לכל סמטה סיפור משלה, לכל בית יש שם. הריחות של צפת, הקולות, הצבעים ,הנופים והאנשים המיוחדים גורמים לנו להרגיש משהו מיוחד.

מדריכי 'אסנט' ה"מלומדים" בסמטאות העתיקות, יערכו לכם סיורי עומק בהם תשמעו את סיפורי צפת העתיקה, תפגשו אמנים ויוצרים, תבקרו בבתי הכנסת העתיקים ותחושו את אווירה המיוחדת של עיר המקובלים!

תאטרון מוזאון בית המאירי

hameiri

תאטרון מוזאון בית המאירי

חוויה ייחודית המועברת על-ידי מדריך/שחקן לקהל המשתתפים תוך כדי שיח, תאטרון והליכה במבנה היסטורי משומר, בין 9 חדרים בבית צפתי אוטנטי עם דמויות חיות המשתנות בהתאם לתצוגה.

החוויה נעשית בליווי הקהל כשברקע תפאורה אותנטית שמורה המביאה את המשתתפים להתרגשות, להעלאת זיכרונות ולגישור מוחשי בין דורות העבר להווה.

מוזיאון מזגגה - נחשולים

nachsholim

מוזיאון מזגגה - נחשולים

תצוגה מרהיבה ובלתי שגרתית של ממצאים ארכיאולוגיים תת ימיים מתקופות שונות מ"תל דור", במבנה שהוקם בשנת 1891 ע"י הברון רוטשילד כמפעל לבקבוקי זכוכית. בתצוגה: חלקי ספינות שטבעו ועל סיפונן כדים עתיקים, כלי מתכת, אוצרות ומטבעות, פסלים עתיקים, תותחים מימי נפוליאון ועוגנים שנמצאו בים. פסיפסים, כלי חרס,חותמות עתיקות, כלי נשק ועתיקות רבות נוספות שנמצאו בתל דור מוצגים במוזיאון בצורה מרתקת ובלתי אמצעית.

פעילויות המוזיאון: הדרכות למבוגרים, הדרכות והפעלות בנושאים שונים לבתי ספר ומוסדות חינוך. פעילות לכל המשפחה המשלבת היכרות עם המוצגים במשחק "חפש את המטמון" ויצירה ברוח העבר.

הגלריה המרכזית של אמני עין הוד

gallery

הגלריה המרכזית של אמני עין הוד

המייצגת את עשרות אמני עין הוד ואורחיהם מהארץ ומחו"ל, בכל תחומי היצירה, ציור, רישום, צילום, פיסול, מולטי-מדיה, תערוכות קבוצתיות ותערוכות יחיד מתחלפות, חדרי תצוגה לאומנויות, קרמיקה, תכשיטים, כלים, כלי נוי, זכוכית, אובייקטים, זכוכית, פסיפס, ויטראג'

כפר האמנים עין הוד, ככר מרכזית.

סיור תיאטרלי בעין הוד

theatrical

סיור תיאטרלי בעין הוד

מוזיאון ינקו דאדא, הפעלות וסיורים מציג את מדמואזל אורנמנט, המובילה בין זמרות הקברט של שנות החמישים, מתרפקת על עברה השוקק ומובילה סיורים תיאטרליים בעין הוד. גם היום 50 שנה אחרי ("היא נראית כה צעירה, איך היא עשתה את זה ?")

אחוזת אנרגיות ותזזית, מדמואזל אורנמנט תוליך אתכם בסמטאות הציוריות של כפר אמנים ולא תחסיר אף פרט (כמעט) על האמנים, הבתים, המסיבות והפסלים.

הסיור יחל במרפסת מוזיאון ינקו דאדא, ויעבור גם דרך ביתו המשוחזר של מרסל ינקו בו נחשפו לאחרונה ציורי קיר מדהימים.

www.jancodada.co.il

 

כפר האומנים עין הוד

 

כפר האומנים עין הוד

כפר האמנים הציורי עין הוד, ביערות הכרמל, הוא חוויה אומנותית ייחודית– לטייל בין בתי האמנים והמוזיאונים, לשמוע על יאנקו ועל דאדא ולראות פסלים, מיצגי רחוב וציורים. במהלך הטיול תוכלו לטעום ממטעמי הכפר, לסייר בשרידי הכפר הערבי עין חוד הסמוך, לטייל ביער העוטף את הכפר במסלול טבע מרהיבים